1. fastedag på Eat Stop Eat

I dag kl. 15.00 stoppede første fastedag på Eat Stop Eat.

Vægten i morges sagde minus 1 kilo i forhold til dagen før. Hvilket jo er imponerende – men jeg ved også at jeg fortsat har kæmpet lidt med ekstra væske fra weekendens eskapader udi mad og alkohol (var til 40-års fødselsdag) og at en del af vægttabet derfor er på falsk grundlag.

Fasten blev brudt med en portion lækker skyr med mandler, banan, tørrede tranebær og en rest banangranola.Billede

og også en riskiks med banan og peanutbutter da jeg stadig var sulten.

Til aftensmad her kl. 18.00 fik jeg en portion græske frikadeller med en rest linsesalat. Det smagte forrygende – opskriften kommer snart på bloggen.

Billedet yder ikke linsesalaten retfærdighed da den er blevet lidt træls i farven da den har trukket i en god dressing med sennep og hvidløg så den grønne farve er blevet lidt “mudret” men smagen fejlede absolut intet.

 

Billede

Jeg har også haft lidt hyggeindtag i dag – 2 stk. hjemmelavede daddelkugler et par engelske vingummier og lidt lakrids. Og det når måske også at blive til en øl eller en gin og tonic – jeg skal nemlig til koncert…😉

Energiniveauet har været højt og jeg glæder mig til næste faste som bliver søndag kl. 19.00 – mandag kl. 19.00. Så kan jeg nå en aftensmad mandag inden spisevinduet slutter kl. 21.00 og kan nå næste fastedag som bliver tirsdag kl. 17:00 – onsdag kl. 17.00. Så har jeg begge fastedage overstået inden den forlængede weekend.

 

 

 

 

 

Skriv et svar

